• Part of
    Ubiquity Network logo
    Pressmeddelanden - prenumerera Logga in Kontakta oss

    Läs kapitel
  • Ladda ner och läs boken.
  • Visuell tvetydighet i omdebatterad reklam. En multimodal studie av två reklamkampanjer och efterföljande debatter om rasism

    Karin Idevall Hagren

    Hübinette T. & Wikström P. 2023. Sveriges avrasifiering: Svenska uppfattningar om ras och rasism under efterkrigstiden.

     Ladda ner
    Köp

    :

    Hagren, K. 2023. Visuell tvetydighet i omdebatterad reklam. En multimodal studie av två reklamkampanjer och efterföljande debatter om rasism. In: Hübinette T. & Wikström P (eds.), Sveriges avrasifiering. Sweden: Kriterium. DOI: https://doi.org/10.59217/kriterium.47.j
    Licenser

    This chapter distributed under the terms of the Creative Commons Attribution + Noncommercial + NoDerivatives 4.0 license. Copyright is retained by the author(s)

    Information om sakkunniggranskning

    Den här boken är vetenskapligt sakkunniggranskad. Se Kriteriums policys och peer review riktlinjer.

    Övrig information

    Publicerad den 22 mars 2023

    DOI
    https://doi.org/10.59217/kriterium.47.j